I´m singing in the rain

Regnet det bara öser ner och jag blir blöt om både skor och strumpor.. Och ja det var precis vad jag blev när jag för ett litet tag sen begav mig ut i regnet för en löprunda. Men det var värt de för det är helt underbart skönt att springa i regn.
 Annars idag har jag mest legat i sängen framför en massa SATC ansvitt och internetshoppat lite för mycket. Men nu blir det grillning och mys med farmor och farfar, hemma hos oss grillar man nämligen i alla väder och minst 2 ggr i veckan brukar det bli. Pappa står där ute vid grillen i regnkläder och stövlar, ungefär så pass mycket gillar vi grillat i den här familjen. Efter farmor/farfar myset så blir det jobb på posten ikväll som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0