husesyn

dag 2 på skolan idag då.. Vi har haft samarbetsövningar, lekar, lite teater och presentationsövningar idag. Dagarna går så sjukt fort och allt vi gör är verkligen jätte kul och man vill bara ha mer. Ikväll var det innebandy för hela slanten men jag har tråkigt nog gott och blivit sjuk. Ligger nerkrupen i 39 graders feber och mår sådär halvdant. Så istället har jag och mina sambosar haft husråd, skrivit listor över vad vi behöver och ska köpa för saker för att pynta upp detta ställe och göra det mer personligt. Hittills har vi kommit fram till affischer, ljusslingor, fluffiga mattor, ljus, blommor, kuddar, ett älghuvud? mm.. Det blir nog skit snyggt i slutändan, jag lovar att fotta och uppdatera. Men nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på fångarna på fortet och försöka bli frisk tills imorgon. För imorgon ska vi ut och åka båt, ha picknick och samarbetsövningar, så jag hoppas på sol!
Sover själv i mitt rum i natt då min roomie ofta kommer vara hemma hos sig i farsta, så ikväll kan jag kolla på film på hög nivå. godnatt!

Min säng


Vårat minimala kök


En liten film över huset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0