DRÄGG

Åh SJ bara sabbar, nu är jag två timmar försenad hem då tåget från Halmstad var en timma försenat. Okej om jag inte hade någon tid att passa men jag ska faktiskt på kräftskiva ikväll och skulle egentligen kommit dit vid 7 men nu kommer jag inte vara där förens vid 9. Det suger, men finns desvärre inte så mycket att göra åt saken. Jag får helt enkelt hoppas att någon stackare har kräftor kvar när jag kommer och kan sällskapsäta med mig.

Nu sitter jag iaf på stationen i Göteborg och äter tacos från igår. Är sugen på att hälla i mig en av alla flaskor rosé som jag släpar runt på. Är nog nämligen roligare att vara full än nykter i Göteborg. Får försöka hitta mig en suparkompis bara så ska det här nog gå vägen..

Jag har iaf haft två jätte mysiga och roliga dygn i Halmstad med min bästaste Linda.  Igår blev vi dräggfulla och gjorde Halmstad inte allt för osäkert. Linda blev fullast och spydde som ett djur, jag däremot spydde för att det var kul och dem andra höll en bra nivå på sina fyllor.

Jag borde egentligen inte lägga upp den här videon då den är hemskt vidrig men på något sätt så smågillar jag hur sjukt äckliga vi verkligen är. Det bör även nämnas att detta skedde under ett inte allt för nyktert tillstånd. Och jag behövde egentligen inte spy utan gjorde det mest bara för att det var kul, jag mådde egentligen väldigt bra och var långt ifrån spyfull. Jag garvar mig lixom igenom hela spyprocessen.
Känsliga läsare bör inte kolla på denna video och egentligen inte ni andra heller..


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahah det här tar alla pris !

2010-08-25 @ 10:45:26
URL: http://lice.blogg.se/
Postat av: melina

Det har var förmodligen det mest ointellektuella och omogna jag någonsin sett i hela mitt liv. Jag skäms för mänskligheten.

2010-09-09 @ 16:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0