before you know it everyone will know

Lite dålig uppdatering idag då jag har jobbat hela dagen fram tills nu. Fanns inte så mycket att göra på jobbet idag så jag somnade där framför min dator ett tag och vaknade till när jag skulle bli avbytt. Jag har jobbar flitigt idag med andra ord.

Igår blev det framficke mys med lite vänner, vi var 6 från början men mot slutet av kvällen var vi närmare 25. Drog mig därifrån runt 12 tiden och skjutsade hem Micke och Jocke och chillade hos dem i någon timma. Men helt plötsligt så hade killarna däckat, kul sällskap lixom. Så jag bäddade om dem och tog bilen hem och somnade till en mindre bra film.

Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa klart Elsas Mode. Godnatt sötnosar!


Kommentarer
Postat av: moa

maria när styr vi lite partaj hos dig:))) onsdag? fredag??? :D

2010-08-02 @ 17:00:47
Postat av: Maria

kan varken onsdag eller fredag, jobbelijobbar..

får bli veckan efter elle lördagen.

2010-08-02 @ 17:58:24
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0