a new day has come

Blev en lyckad kväll igår trotts alla tågförseningar som gjorde mig på dåligt humör. Blev en skön förferre, utgång på BJ där jag drack lite för mycket av alla helrör och drog en skön kastspya men sen var det bara att fortsätta igen och tillsist blev det efterpärla som höll igång hela natten. Tog bilen hem vid 11 tiden imorse, säkert långt ifrån körklar men ingen olycka skedd..
Nu packas det för full inför flytten imorgon, det pirrar härligt i magen och jag är helt uppspelt. Dessvärre suger det att packa, speciellt när man ska ha med sig typ allt. Nu måste jag återgå till världens tråkigaste packande och sen ska jag äta räkor och mysa med familjen hela kvällen. Vi hörs imorgon när jag kommit fram

suddiga mobil bilder från bj igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0