sjukling

Jag skulle aldrig ha tränat imorse, inte solat heller för den delen. För nu mår jag som en alkoholists lever, jag är med andra ord helt förstörd. Har ont i varenda led i kroppen, sjuka hallucinationer, nervryckningar, feberfrossa, sjukt ont i halsen och sprängande huvudvärk. Låter det inte underbart så säg? Tänkte käka massa glass och dricka litervis med te och vatten samt sova i några dygn, förhoppningsvis lär detta hjälpa!? det visar sig, jag hoppas på det bästa.

Så länge får ni håna en drös gamla bilder på mig som jag hittade på den gamla hårddisken.

den där fula jävla percingen, gud så jag ångrar den. Var 13 år och tog hålet själv (på en fest) med en nål och massa frysta hallon uppstoppade under läppen. Sen vågade jag inte komma hem på flera dagar för jag vågade inte visa det för mamma.


Oj här trodde jag att jag var cool. Minns så väl att det här är taget på en fest hemma hos en kille som hette Jon. Det var alltid fest där i mina yngre dar.


Bara en allmänt fjollig ego bild.


Lisa, Jag och Mickan. Minns att vi den här kvällen festade i Matildas lägenhet helt utan hennes medgivande eller medvetande. Hon var i Avesta och vi var i hennes lägenhet, inga konstigehet..


Fina vänner och ett underbart Åland. Har massa sjuka minnen från denna resa.


Hur mycket fjortisvarning lyser det inte över den här bilden? Släng ciggen fjolla! (idag är jag totalt anti rökning)


Jag och min fina vän Sophie


Jag och min käre vän Jimmy på en brygga på åland. Här hade jag precis fått reda på att han skulle bli pappa.


Lapinkulta och solnedgång, jojagtackarja..


Jag på Åland. Flytgrejen jag har på mig hade Robin snott kvällen innan då han var ute på ett eget fylleäventyr och snodde med sig en gummibåt samt flytgrejer från någon stackars kampares förtält.


Mitt gamla tjejgäng, jag var den där enda "blåsta"blondinen


Nettan och jag på sista april för några år sen.


Jävligt snygg hatt måste jag säga, men njae. fjortis!


När inte emma orkade gå så lassa jag upp henne på min rullator eller något sånt?


En midsommar för några år sen. Samma kväll som jag träffade Petter.


Ölspel på Åland med mina härliga killar


Jag, Simon, sol, öl, klippor, stereo och en ÖBkasse. slår bra högt det.


En hamster


Jag och Nelly. Minns såväl den här kvällen hemma hos Moa som spårade ur totalt. Alla spydde och jag hjälpte till.


Min långa vän Mattias fyllde år och det firades med tårta och champagne.


Jag var prickskytt på yngre dar. Eller så var det bara en massa tävlingar och lekar en midsommar ute på Lindas land och jag bommade varenda skott, kan så ha vart. Minns att polisen hällde ut alla mina öl när vi skulle ta bussen ut till öregrund men Lindas mamma samt släkt tyckte synd om mig och gav mig massa nya öl. Det bästa av allt (enligt mig då) var att det var 7,5 för då blev man ju fullar. Haha!


Jag och Jeanette på den värsta festen vi någonsin varit på.


Jag har nog alltid varit rätt så tam. Sitt fint så får du ostbågar!


Blek jävla trollunge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0