uppladdning

Ligger och kollar på nyaste wallander filmen och halvsover. Har inte orkat äta idag så är helt död och reser jag mig upp blir allt kolsvart så jag lär ligga kvar här i några dygn till. Orkade mig iaf upp till gränbyC med syster idag på förmiddagen en snabbis. Blev en vända på systemet och inte mycket mer än så. 
Nu ska jag fortsätta mitt tillfrisknande så godnatt!

Dagens inköp:
Alkohol.
Lär bli några vändor till till systemet för att ladda upp ordentligt. Orkade inte bära mer än såhär idag och korgen höll seriöst på att gå sönder så det här fick bli början på min uppladdning.


BUS och hårfärg, men utväxt just nu är inte allt för okej..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är de mörka flaskorna för något? :)

2010-04-22 @ 14:34:38
Postat av: Maria

Limecider, hur god som helst :)

2010-04-22 @ 15:13:50
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0