the dentist

Hela förmiddagen har jag legat ute och solat med Malin. Samt löst en massa korsord, jag har blivit en korsordstorsk, jävla tantigt alltså, det här måste jag sätta stopp för. Sen gick solen i moln lagom till att jag skulle till tandläkaren. Och ja jag har en otrolig tandläkarskräck så sådär lagom skakis hoppade jag på min överdrivet knarriga cykel och cyklade till tandläkaren. Det enda possitiva med att min cykel låter som ett helt världskrig är att jag slipper plinga på folk vilket är toppen då cykeln inte ens har en plingklocka. Men jag överlevde tandläkaren även denna gång och nu ligger jag här i min säng med en mun i total bedövning. Kom faktiskt lite tårar när dem tog bedövningssprutan, för usch så ont det gör.



Nu ska jag städa mitt rum och sen ikväll blir det träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0