Röstmeddelanden

Jag lyssnade igenom mina röstmeddelanden idag, hade 11 nya:

Fredag/Lördag:
kl: 02:00, WÖHWÖHWÖH, kom till baren
kl:02:30, AAAAAAHHHH, upp på dansgolvet din törstiga jävel, han bredvid dig är ful.
kl: 04:00 FYLLEKÄK! Kom och dela kebab med mig
kl: 05:00 Ska vi sova tillsammans schnyggingggg
Kl: 05:07 EFTEEERFEEEST, vart håller du hus?
kl: 07:18 Marris inte sova, vi ska börja om på nytt nu
kl: 09:00 TEEEEQUILA, jag vet att du inte bangar
kl: 01:00 VAAART ÄR DU?
kl: 01:11 HEEEELRÖÖÖR, KOM BABY!
kl: 02:12 Oj så full du är! jag ser hur du vinglar runt

Haha vilka jävla vänner jag har, alla meddelanden var såklart sluddriga och rätt otydliga.
Men jag älskar människor som spelar in röstmeddelanden, så jäkla kul! Ska helt sluta svara i mobilen bara för att tvinga folk till att spela in några sköna meningar.

Idag:
kl: 11:11 Du är kallad på intervju, blablabla ...

Haha vilka jävla kontraster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0