jag tillåter det ej

Usch & blä.. Jag håller på att bli sjuk, vilket jag absolut inte känner för. Så jag sitter och häller i mig allt som sägs ska hjälpa. Allt smakar riktigt äckligt och det är inte långt ifrån att jag drar en spya snart, känner redan att det är på väg upp i halsen. Men vad gör man inte för att slippa bli sjuk!



Igår tog Storvreta min kära modersklubb SM-guld, hur bra är inte det!? Jag firade ej, det skötte nog killarna bra själva. Nej jag var bara hemma och sov igår, förkylningen började nämligen krypa sig på min arma kropp redan då. Skulle egentligen ha åkt ut till Jockes stuga och myst med han och hans farmor & farfar igår men orken infann sig ej. Kul tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0