bra morgon

Var uppe med tuppen imorse som vanligt, eller vaknade upp klockan 7 av ett sms. (tack du arbetande människa som vägrar ta hänsyn till en stackars arbetslös.) Och somna om var det inte tal om så jag drog ut på en joggintur i det sjukt distra vädret. Nu sitter jag och halvfryser samtidigt som jag läser (läs:kollar på bilderna) unt och dricker en proteindrink till frukost. Om ett litet tag ska jag pallra mig in till stan för träning och sen luncha med syster.

Unt och proteindrik, efter en timmes joggingtur:
bra start på fredagsmorgonen



Den smakar lika bra idag


Storvreta till SM final, hur bra är inte det!?


Och såklart glider jag runt i en av alla mina storvretaoveraller idag,
man måste ju stötta sin klubb sen barnsben, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0