Årets första grillning

Blev av igår trotts att vädret inte var allt för bra. Men det smakade precis lika gått för det.
Igår hade jag en lugn men bra kväll med mina vänner. Jag och Jennifer drog först hem till Jimmy och Ville och myste där ett tag. Sen blev det bus och äventyr med Micke och Jocke. Vi åkte bla runt på stan och spandade på alla mangamongon som invaderat vår stad denna helg, dem skrämmer mig lite. Blev en rätt tidig kväll då jag hamnade hemma i min säng redan vid 1 tiden.

Grillad fläskfilé, fetaost, champinjoner och körsbärstomater, mums!


Grillmaster


Godaste på länge, mums..



Idag har jag myst med farmor och farfar i solen samt varit ute och sprungit en mil i det underbara vädret.
Nu ska jag ut i solen igen för en promenad till affären, vi har ingen avokado hemma och jag klarar mig inte utan!


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh, sakna!! JAG FICK LEDIGT VALBORGS HELGEN!! TJOHO <3

2010-04-11 @ 19:12:57
URL: http://letstalkaboutlife.devote.se
Postat av: Maria

ÅÅÅÅÅH, så himla underbart! vad glad jag blir :D

då måste du stanna hela helgen så jag får massa tid med dig. Saknar dig hjärtat <3

2010-04-11 @ 22:34:21
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0