April April

Kul att det iaf var några som gick på mitt aprilskämt i inlägget nedanför. Moa min lättlurade skitunge gick totalt på det och när jag sa att jag var i sjätte veckan så började hon googla och ha sig, åh jag bara älskar att luras och idag är det ju totalt tillåtet.

Strax så ska jag iväg på påskmiddag med släkten och sen blir det hem till Moa, förfest och utgång på stocken.
Galet bra!



Dagens outfit, tydligen så tycker mamma att det inte är okej att ha en transparant tröja på sig på en släktmiddag så jag är tvungen att sätta på mig ett linne under.
Men så fort jag kommer hem till Moa så åker det av..


Kommentarer
Postat av: Fanny

läser din blogg varje dag! awesome. älskar din klädstil!

2010-04-01 @ 17:08:38
URL: http://fffansans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0