Lördagens djungelfest

Tänkte dra en liten sammanfattning ifrån lördagens djungelfest:
Jag och Erika vaknade upp pigga och glad vid 7 tiden och drack lite mjölkdrinkar till frukost innan vi satte oss på tåget påväg till Avesta (avesta av alla ställen) Efter en underhållande tågresa med massa alkohol anlände vi efter endast 50 minuters resa. Där blev vi upphämtade och hemskjutsade till Qna (en av kockarna på öland) där dagens/kvällens djungelfest skulle hålla till. Dagen/kvällen bestod av lekar, alkohol, grillning och andra roligheter. Jag var nog fullast på hela festen och spårade ur på alla möjliga vis, men tro mig jag var skön. Höll igång längst gjorde jag oxå så vitt jag minns, allt blev lite svart efter det att trubadurjäveln skulle lyfta upp mig i luften och full som han var så tappade han balansen och tappade mig rakt ner på en bil (som fick en buckla) och sen rullade jag ner pladask på marken. Jag fick inga men eller skador så vitt jag vet men en och annan hjärncell rök helt säkert. Sen är kvällen kolsvart tack vare fallet men jag vaknade iaf upp i en husvagn på söndagsmorgonen lika full som när jag somnade så hela söndagen gick åt till att prata sönder alla bakfulla människor (som såklart älskade mig) Dagen avslutades med kebab på någon restaurang i Avseta och sen krama alla hejdå & tåget hem.


bara några utav alla 10000 bilder ifrån djungelfesten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0