Lär mig sy, någon!?

Jag syr, ja ni hörde rätt jag syr. Dessvärre gör sig mitt IG i syslöjd påminnt. Det går inge vidare med andra ord men det går, huvudsaken det. Blir säkert inte så värst snyggt heller men då ser man iaf att jag kämpat och gjort det själv. Om ni undrar vad det är jag syr så är det så att jag fixar till en klänning som jag ska ha på mig på lördag. Jag ska ju nämligen på maskerad i Avesta på lördag och temat för maskeraden är "djungel". Så jag tänkte vara något i stil med "Jane i Tarzan". Erika ska vara någon slags djungel millitär, vi kommer vara coola vill jag lova.

Nu ska jag lägga ner min syjunta och koll på efterlyst och sova, imorgon är det jobb från 7-19 och samma lika på fredag. 24 timmar på 2 dagar, tur att jag har lördag att se fram emot. Godnatt!

Lite bilder ifrån den förra maskeraden som då höll till på öland och där temat var kinky/pinky

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du? :)

2009-09-03 @ 20:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0