åh, jag saknar visst öland en hel del

Jag har pratat bort halva idol med en skön Göteborgare. Vi har pratat om öland, om att ses snart & allt annat mellan himel och jord. Egentligen inget vettigt har blivit sagt eftersom att ingen av oss har världens högsta iq men desstå skönare så. Jag saknar öland och folket och då även denna charmiga öläning/göteborgare.

Men han är komiskt nog inte den enda jag pratat med av folk som höll till på Öland i somras.
Även denna Kalmar bo har det snackats med. Vi har pratat om allt möjligt och även om att ses och att jag ska få ta igen min motorcykel tur som jag bangade på på öland i somras. Men nu ska jag minnsan våga!


Man kanske borde ta en liten roadtrip neråt i landet och hälsa på folk ifrån öland i somras.
Så fot jag fått körkort så lovar jag att det ska bli av


men nu stan och sömn ..

Kommentarer
Postat av: moa

hhaahha maria ska jag skratta eller gråta

2009-09-09 @ 23:12:38
Postat av: Maria

HAHA skratta mycket roligare så :)

2009-09-10 @ 07:25:23
Postat av: moa

aså ja bara tänker mig alla gånger du träffat den där per-.. sne när typ våran chef satt sig på deras plats och drack upp deras öl på kalk .. haha fyfan va pinsamt de va:P

2009-09-10 @ 10:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0