Smörgåsexpert

Idag har jag jobbat och slitit fram tills klockan 2 och sen var jag & tre till ifrån mitt jobb på en smörgåskurs i BMC fram tills klockan 5. Det var lite föreläsningar om smörgåsar och sånt först och sen fick vi göra en massa och äta smörgåsar i mängder. Var faktiskt ganska inspirerande och man fick sina ideér (där ljög jag!) Ska jag vara helt ärlig så halvsov jag hela tiden förutom under det praktiska momentet. Så så värst kul var det inte trotts allt, det enda positiva var att man fick en goodiebag innehållandes en kniv, en släng, ett förkläde & en kokbok + att man blev rejält mätt. När det var klart pallrade jag mig till gymmet och körde på i 2 timmar samtidigt som jag spande efter snyggingar (jag älskar när man kan förena nytta med nöje). Kom hem vid 8 tiden och sen dess har jag bara legat i sängen och degat framför idol & andra avenyn. Nu däremot babblar jag på i telefon med Jonas och ska så snart jag avslutat samtalet krypa ner under täcket och kolla på en skräckis. så godnatt!

igår hade jag tråkigt och gick lös med saxen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0