footless

Blä vilken tråkig match, tur att den är slut så att jag slipper tråka ut mig mer.
Skulle egentligen ha sätt matchen ute på krogen med mina grabbs men jag kan inte gå. Alltså seriöst, min höger fot är ur funktion. Jag haltar, hoppar på kryckor och knaprar i mig en massa värktabletter, och usch så ont det gör. Jag vet verkligen inte vad som kan ha hänt men imorgon blir det doktorn (med moa).
Nu däremot ska jag kolla idol och sen pallra mig in emot stan för lite sömn. Imorgon jobbar jag endast ca 2 timmar. Jag lovade nämligen chefen att slänga ihop några smörgåstårtor imorgon så mer jobb än så blir det inte. Sen blir det stan med Moa och sen även doktorn med Moa. Men allt imorgon lär göras haltandes och sittandes, INGEGÄRD 80 BAST!


jag klickade hem dessa höga stövlar idag, men dem kan jag dessvärre inte hämta ut förens den 25 för just nu är jag pank som en rånad bank

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0