U som i uttråkad

Jag är UTTRÅKAD med riktigt stora bokstäver. Så därför blir det gymet i några timmar framöver nu.
Imorse vaknade jag upp med ett riktigt bra humör men glad och pigg får man tydligen inte vara vid 8 tiden på morgonen så vid 10 tiden stog jag inte ut längre utan tog mitt pick och pack och pallrade mig hemåt. Klockan halv 12 kom Elina hem till mig och jag bjöd henne på kycklingsallad till lunch. Det var så sjukt länge sen som jag träffade henne sist så det var riktigt kul att ses. Tyvärr så skulle hon iväg och jobba vid halv 2 och tiden bara rusade iväg då vi hade hur mycket som helst att prata om. Nu är jag själv och uttråkad och därav blire friskis nästa!
Min helg kommer bli riktigt lugn och nykter därför ligger jag och laddar hem en massa filmer just nu. tråk!

Någon som vill dricka cider mellan mina ben!? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0