Lite som en lyxhustru utan man ..

Åh vilken underbar dag jag har haft!
Jag fick tydligen inte gå upp när jag ville ur sängen imorse så jag fick stressa och springa till fyrishov för att komma i tid, men som tur va är jag snabb och han. Det vart en helt underbart skön och avslappnande dag på fyrishov idag. Vi gled runt i våra tofflor och morgonrockar och fick massa spabehandlingar, massage, fotbad och andra härligheter. Sen blev det relaxen på det och några längder simning. Sen bjöd Elina mig även på lunch så tack vännen för en helt underbar dag!
Nu ska jag iväg och träna och sen får vi se om jag sover hemma ikväll.
Imorgon kommer Lisa och Malin hem och på fredag kommer Erika!

träna vare ja och nej inte en enda jäkel har ringt mig idag!

Kommentarer
Postat av: moa

snacka om att ja ska ta en titt på din kamera nästa gång jag är med dig

2009-09-16 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0