inte nu igen ...

isch, den där satans uringvägsinfektionen har tagit över min kropp igen. (får det minst 4 ggr om året) Jag har legat & kvidit hela natten & knappt fått en blund & inte jonas stackarn heller då jag hållt honom vaken. Nu har jag precis komit hem ifrån honom & krypit ner under täcket, vridit på elementet på max & gjort i ordning flera liter citron vatten som jag ska ligga & hälla i mig. Sen så är det bara att hoppas på det bästa, nu ska jag försöka få lite sömn.

Pälsvästen får lämna mitt hem idag, jag har ångrat mig!


Kommentarer
Postat av: Emma

usch men se till att få antibiotika så det inte går upp till njurarna, inge kul det !

2009-09-29 @ 17:25:23
URL: http://emmasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0