hoppas på en vinter i fjällen

Idag har allt flytit på precis som det ska. Allt gick super på jobbet idag vi var 4 kockar idag så vi han med alla buffér + att lunchen gick finfint, allt enligt planerna helt enkelt. Jag jobbade till 6 idag vilket blev 11 timmar och efter det så kilade jag iväg till friskis och gick på pass och gymade. Nu har jag precis komit hem, duschat och sitter just för tillfället och kastar i mig en tallrik med fil. Så fort jag käkat klart ska jag packa väskan och pallra mig in till stan för att spendera natten där. Vilket betyder att jag kan sova minst 1 timma längre imorgon och det tackar man ju aldrig nej till. Imorgon jobbar jag 12 timmar och sen så kommer Erika till mig. Det blir en lugn kväll för oss imorgon, bara fixa lite inför lördagen och sova tidigt.

Juste, jag ska på intervju i Örebro nästa söndag för säsongs jobb i Sälen!
Galet great om jag skulle få det.


Nu ska jag skynda iväg, ha en fortsatt härlig torsdagskväll gott folk

Kommentarer
Postat av: Erika

Åhhh grattis :D Men fan! Jag ahr inte fått nån intervju än :(

2009-09-04 @ 09:04:53
URL: http://eaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0