enarmad

Bara för att jag börjat blogga igen så betyder det inte att jag är och kommer vara någe vidare på att uppdatera. Nej det sker endast när jag känner fört och nu känner jag bara lite fört så det får bli några få rader.
Idag har jag satt i en p-stav i armen och fytusan så ont det gjorde och gör, så nu får vi vänta och se hur detta ska funka. Annars så har min dag varit rätt lugn, kom hem vid 12 tiden idag och sen någon timma senare begav jag mig in igen för att sätta i staven och sen har jag tagit farväl av min kära syster som drar till spanien imorn. Jag kommer sakn henne och Lis väldans mycket, det kommer bli tomt nu ett tag men jag har ju the one and only Moa vid sin sida så det ska nog gå bra trotts allt.
Nu ska jag pallra mig in till stan. Var länge sen jag sov hemma nu känner jag men det är ju så förbaskat tråkigt att sova själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0