en riktigt jävla nörd är precis vad jag är

Slängde ihop några smörgåstårtor på sven dufva idag innan jag och moa begav oss till doktorn för att kolla upp min fot. En muskelinflmation var det så nu är det bara till att knapra i sig fler piller, MUMS! Sen drog jag och Moa en runda på stan, jag mest haltandes några meter bakom sådär lagom charmigt. Ikväll blir det träning, närmare bestämt vattengympa som lär passa mig och min öma fot perfekt.

Den där jävla kameran alltså

endast en icke suddig bild lyckades jag få till

Kommentarer
Postat av: Maria

du passar riktigt bra i lugg! =)

2009-09-10 @ 17:57:19
Postat av: moa

aså gullan fortsätt me videoinlägg ja blir så glad

2009-09-10 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0