den där jävla höstdeprissionen alltså ..

Usch jag är i någon slags svacka just nu. Mitt humör är nere i tårna och absolut ingenting blir som jag vill. Jag får jobba allt för lite, blir rastlös och allt bara vänds emot mig just nu. Mina dagar följer samma rutiner hela tiden och jag är så less på det. Jag går upp vid 8 tiden och drar ut och springer i ca 2 timmar, kommer hem och sover till 6 tiden då jag åker in till stan och tränar igen. Jag orkar inte äta om dagarna det enda jag gör är att träna och sova. Inte konstigt att mitt humör är som det är men jag orkar verkligen inte. Usch jag måste verkligen rycka upp mig nu. Som tur va har jag lite saker i veckan som kan bryta mina dåliga rutiner. Jag ska träffa Elina, hälsa på Jimmy, spana in Marcus nya lya, träffa Robin, umgås med Jonas, busa med Lisa (& Moa?), ha ett möte på arbetsförmedlingen mm så lite planer har jag iaf för slutet av veckan och självklart hoppas jag på att få jobba lite oxå.

Men just nu är jag bara så less, jag vill bort från Uppsala.
Det enda possitiva just nu är att jag och Erika ska boka en bartenderkurs i Magaluf den 15maj-5juni.
Jag skulle egentligen gått i Thailand men alla har sagt åt mig att välja Magaluf istället & eftersom Erika oxå är sugen så kör vi på det istället, kan inte bli annat en helt underbart.
Men för att fortsätta vara negativ så är det ju så in-i-helvette långt dit, blää!

less é va ja é




Kommentarer
Postat av: Erika

Åh till magaluf styrde vi vår första resa :D haha men du vännen ifall jag inte får nå jobb i sälen, då kan vi lika gärna dra till Thailand direkt!! ;D <3

2009-09-23 @ 18:16:41
URL: http://eaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0