nykterist, javisst. Ibland så!

Jag älskar när allt blir spontant, det blir så mycket roligare då.
Igår tex så skulle jag, Moa och Erika ha en lugn myskväll men vad hände!? Jo jag kände inte för myskväll utan drog med mig mina töser hem till Jocke för förfest. Där befann sig även Hannes & Robin kvällen till ära. Jag var nykter men körde på hårt ändå, på riktigt så har jag nog nästan exakt lika roligt nykter som full.
Som Robin sa: "Marris du är nog den enda personen jag känner som faktiskt kan ha lika roligt nykter och är ungefär lika spårad nykter som full"
Vi körde på hemma hos Jocke fram tills klockan 12 och sen spårade vi ur i en partytaxi påväg ner på stan. Väl nere på stan så blev det oasia med massa drinkar, cider och öl för mina vänner och en alkoholfri drink för min del. Haha alla blev så sjukt dyngraka så jag fick ta hand och hålla koll på mina "små barn" resten av kvällen. Men jag hade iaf en jättre trevlig och rolig kväll, tack vänner!

Idag har jag spenderat 2 timmar på gymmet och sen varit och handlat lite med mammsen och pappsen och även grattat min granne. Ikväll ska jag ta mig hem till min älskade vän Jimmy som nyligen har flyttat till en större lägenhet och det är där förfesten dundrar igång kvällen till ära. Vart kvällen slutar är det ingen som vet men det lutar åt att festfolket pallrar sig till platina, men den som lever får se. Jag håller mig nykter även denna kväll men tänkte spåra ur en hel del för de, kör ba!

erika snuttan på oasia igår.
Jag bara älskar att hon är här varannan helg och jag hoppas det är en vana som kommer hålla i sig

Kommentarer
Postat av: moa

tänkte fika me martina imorn vid 12 snåret.. är du i stan kan du ju haka om du vill =)

2009-09-20 @ 18:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0