även bra saker kan tydligen hända mig

Ja för idag ringde dem mig ifrån åhléns café där jag jobbat för jätte länge sen & frågade om jag ville börja jobba 50% där. Åh, det kunde inte komma mer lämpligt så självklart tackade jag ja. Jag börjar jobba redan nu på torsdag & det ska verkligen bli hur kul som helst. Jag trivdes jätte bra när jag jobbade där sist men gick aldrig ihop med chefen därför slutade jag & nu är hon inte kvar där så jag känner på mig att det kommer bli super bra.
Nu ska jag leka klart med mitt störda marsvin & sen kila iväg & träna i 3 timmar.

Jag fick även ett kort på posten idag med 200 kronor i.
Det var farmor & farfar som tackade för maten jag bjöd dem på i lördags.


Det här odjuret däremot åt upp kuvertet

Kommentarer
Postat av: Erika

Gud vad roligt för dig gumman! Nu slipper du sitta hemma som en annan jälvel :P <3

2009-09-30 @ 12:05:11
URL: http://eaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0