snyft!

Åh jag ligger här med tårfyllda ögon & försöker få tårarna att sluta rinna.
Jag har precis sätt filmen A walk to remember & det gick verkligen inte att hålla tårarna borta, se den!



Min helg annars har sätt ut såhär:
Fredag: Blev en middag på kina restaurang med min kära vän Jossan. Vi satt där & babblade på om allt mellan himmel & jord enda tills dem stängde. Efter det mötte jag upp mina killar på williams men jag han inte mer än komma dit förens vi skulle vidare till katalin & se hoffmaestro. Efter det hämtade Jonas & Hannes upp mig & jag & Jonas åkte hem till honom där jag spöade sönder han i fifa innan jag somnade. Mohahaha!
Lördag: Klockan 8 ringde klockan & jag tog mitt pick & pack & pallrade mig emot jobbet. Jobbade från 9-15 som vanligt & det gick hur bra som helst. Sen skulle egentligen kvällen ha spenderats med en massa folk tittandes på fotbolls matchen men istället blev jag tvungen att vara barnvakt. Mindre omtyckt men jag fick lite pengar för mödan så det var värt de.
Söndag: Morgonen spenderades på friskis (som vanligt) & resten av dagen ska spenderas i sängen med en massa tv/film tittande. Ska troligen träffa Petter också, den som lever får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0