SNÖ!?

Ja tydligen! Den hemska upptäckten gjorde jag när jag klev utanför dörren till Jonas studentlya imorse. Fyfan, jag var tvungen att traska till jobbet i snörusk. Jag jobbade för första gången på Livsmedelsverket idag i några timmar för att lära mig vad det är jag ska göra. Riktigt chill jobb, bara koka lite potatis & sen springa upp med dem till labbet när dem var färdigkokade, inte svårare än så. Ska jobba heldag där på Måndag igen, funkar väl bra de ..
Igår efter jobbet drog jag först ett träningspass innan jag mötte upp Pappa för en middag på restaurang, mys! Kvällen spenderades sen hemma hos Jonas kollandes på nyaste Wallander.
Idag ska jag färga håret, sola & träna. Min enda rätt oplanerade dag denna vecka, skönt!

Annars är min kalender rätt full framöver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0