Fullt upp

Men nu äntligen så har jag landat hemma. Har haft fullt upp hela dagen /kvällen fram tills nu. Först blev det jobb från 9-15 & sen mötte ja upp Lisa på stan för att dra en pressent shopping med henne. Det blev skit bra & när vi väl blev klara med det så pallrade vi oss till friskis och körde pass samt gymmade. Äntligen hade jag en gymkompis & det händer aldrig så jag var överlycklig! Nu har jag som sagt nyligen komit hem & ska färga mitt hår & sen krypa ner i sängen & se Reign over me & gråta som ett litet barn, för det är precis vad man gör till den filmen.
Imorgon blir det shopping i sthlm med Elina, träning & kolla på Robins innebandy match med Lisa.


Jag drog till med en liten nätshopping här för någon dag sen, är rätt osäker på jackan men det visar sig när allt dimper ner i brevlådan i slutet av veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0