en muskelknutte skulle man ha

Worki worki, har jag hållt på med för fullt idag. Sen kom Moa & Lisa upp till mig när jag slutade så blev en liten promenad & pratstund med mina töser. Nu ligger jag i sängen & väntar på food, korv skare bli. Mmm jag gillar korv, missförstå mig gärna! Efter korven blir det friskis, jag ska köra ett intesivpass & sen gymma på det. Jag tror btw att jag ska börja ragga på gymmet, på dem där stora muskelknuttarna. För får jag en sån på fall så har jag ju någon som kan skydda mig i vått & tortt & bära runt på mig när jag inte orkar gå. Vi får se om det finns någon heting till muskelknutte på gymmet ikväll .. haha!

Maria idag (kass kamera, skitig spegel, gilla läget!)



Nu blir det äntligen korv!

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha jag älskar korv.. kul att både du och moa äter korv idag.. eller??



nej nu blir det äntligen korv.. jag fnissar

2009-10-08 @ 16:59:57
URL: http://ramlarihop.devote.se
Postat av: moa

KORV IS THE SHIT!

2009-10-08 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0