Sådärja, en försvunnen vän har äntligen kommit hem

Today har jag workat. Mellan 9-3 som vanligt, har världens bästa tider på världens bästa jobb. Det går bra nu, kompis det går bra nu. Pengarna rullar nog förhoppningsvis in som dem ska snart dem också så då går det ännu bättre kompis, wejhej! Fick mig ett litet extra jobb till idag av chefens fru, ska jobba med något skit på livsmedelsverket men det var tydligen bra betalt så jag hoppa påt. Chefen & frugan skulle fixa ihop mitt schema med båda jobben så det blir bra grejer de där.

Efter jobbet mötte jag upp Dennis min vän som varit försvunnen en riktigt lång tid nu, i spaninen har han närmare bestämt hållt hus. Det var så himla länge sen vi sågs så jag hade nästan glömt bort hur han såg ut så jag virrade runt som en virrpanna & fick för mig att alla människor var han. Men så kom han & var sig på pricken lik så jag kunde andas ut & sluta virra runt. Vi åt middag på Cupido & pratade om allt som hänt under den långa tid vi inte sätts & tro mig vi hade en massa & prata om & våra munnar gick i ett. Blev en lång promenad efter maten med ännu mer prat & sen när jag fick ont i käkarna för att jag snackat för mycket så kilade jag iväg till friskis & körde ett core pass & gymade ett tag. Nu ska jag dricka te med mamma & snacka en massa skit. Love!

Här har ni mig just nu
i min vanliga outfit (träningskläder)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Din syster Malin har väl bott i Berlin med Mathilda va?

Jag och min kille ska åka dit snart och jag undrar om inte du kan be henne skriva ett inlägg (eller svara här!) om vad man ska gå (sevärdiheter) inte gå, äta, inte äta, osv...

Fråga henne om hon känner till ALL IN HOSTEL (ett hostel)...

TACK PÅ FÖRHAND!!

2009-10-08 @ 11:59:28
Postat av: Erika

http://pb.arbetsformedlingen.se/Standard/Utomlands/VisaPlatsannonsViaArbetsort.aspx?ids=1587788&o=5&k=0&returntourl=http%3a%2f%2fplatsbanken.arbetsformedlingen.se%2fStandard%2fUtomlands%2fSokresultatViaArbetsort.aspx%3fq%3ds(!ld(199)yo(7)v(5))a(20)sp(65)sr(1)c(FB88A6CD)%26ps%3d



Kolla in länken <3

2009-10-08 @ 14:11:05
URL: http://eaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0