immunförsvaret är som bortblåst

Det blev akuten pga mina njurar i helgen & det visade sig att jag hade njurinfektion. Så nu blir det till att käka en massa medicin igen. Det är så typiskt att det händer just mig men jag mådde redan lite bättre efter jag proppat i mig lite piller så det blev jobb trotts allt på lördagen. Efter jobbet drog jag till O'connors och myste lite med mina pojkar som hade fullt upp med att bli fulla. Efter det blev det gymmet & sen middag med familjen. Kvällen spenderades på Gillet med Moa, Lisa & Marcus samt hans kompisar. Blev en rätt tidig kväll då jag var hemma hos Jonas redan vid halv 1 tiden & somnade inte långt efter det. Söndagen bestod av träning & sen en massa slappande resten av kvällen. Idag har jag tagit en lång powerwalk, pluggat lite & nu blir det träning.
Imorgon jobbar jag äntligen igen, jag älskar mitt jobb!

ÅH, JAG VILL SHOPPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0