känslomässigt kaos

Moa tycker jag ska uppdatera min blogg lite flitigare, därför hon drog ihop det där inlägget på min blogg igår.
Så nu ska ni få en liten uppdatering om vad som hänt den senaste veckan som för övrigt varit ett känslomässigt kaos.
Jag har jobbat varje dag & som vanligt tränat en hel del men utöver det har jag firat min älskade Moa som fyllt år. Det var förra Lördagen & vi var 8 glada tjejer hemma hos Moa som senare mot kvällen drog ut på saluhallen & hade en riktigt rolig kväll där, sen efterfest & roligheter på det.
Annars i veckan har jag umgåtts med min bästaste Jocke, vi har röjt lite i hans lya, lagat mat, snackat strunt, degat, kollat film & busat me Nisse.
Den här helgen har inte alls blivit som jag tänkt mig, både på gott & ont. I fredags var jag & kollade på innebandy med Moa & sen var det tänkt att jag skulle hem & ta det lugnt eftersom att jag skulle jobba på lördagen. Men istället drog jag till O'learys & träffade upp mina kära killkompisar. Dem var en härlig skara på 10 grabbar som kvällen till ära var på ett riktigt bra humör eftersom lönen trillat in på kontot. Jag hade tänkt vara nykter men är man ensam tjej med 10 killar så får man tydligen inte vara nykter. Full blev jag iaf & vi drog runt på Uppsalas alla krogar under kvällen. Lördagen pallarade jag mig äcklig & jävlig till jobbet & jobbade tills min Moa kom & hämtade mig. Sen blev det tacos, alkohol & mys hemma hos mig med henne, micke & robin. Kvällen avslutades på saluhallen & inte mycket mer med de.


Usch jag har gått ner mig i någon svacka just nu. Mitt liv är ett känslomässigt kaos & helt upp & ner. Jag vet varken ut eller in & vill helst av allt bara lämna allt här & börja om mitt liv på en helt annan platts, in en annan stad eller ett annat land. (men inte utan mina vänner)

Jag ville inte, jag försökte verkligen se till att det inte skulle hända, jag försökte vara stark & kämpa emot, men jag föll dit som den svaga jävla människa jag är, FAN!

Tack & Lov så ska jag spendera hela komande helg i Gävle!



tackar vet jag vänskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0