030609

Jag har haft fullt upp hela dagen idag, för det kan lätt bli så såhär i studenttider ..
Jag hann iaf med en lite snabbshopping imorse och kom hem med, en tshirt, jeans, bikini, hårspännen, örhängen och lite skönhetsartiklar. Mötte även upp petter en snabbis på stan, men det var i max 10 minuter så det räknas nästan inte. Väl hemma efter min lilla shopping så har jag städat och stått i hela dagen. Fixat mat ingör studenten och sånt där nödvändigt. Och är det en sak som är säker så är det att det verkligen tog på krafterna för jag är helt död just nu. Så nu ska jag krypa ner under täcket och vila huvudet på kudden.
Imorgon har jag minst lika mycket och stå i och sen vid 4 så ska jag hämta min syster på arlanda, ÄNTLIGEN! Ja, för imorgon flyttar hon äntligen hem igen och jag bara längtar efter att få hoppa på henne och krama sönder henne. Ett helt halvår utan min andra halva till syster, hur har jag egentligen klarat mig? Hon är min lilla syster men är helt klart den mognaste av oss och hon känns nog lite mer som min stora syster trotts allt. Ibland tror till och med folk att hon är den äldre av oss, men jag är inte bitter, nej absolut inte för jag är ju bara 1 ½ år äldre ..

Såhär ser jag ut just nu. Osminkad och härlig!


jag har inte haft smink på en vecka nu och gud så underbart min hy börjar må
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0