070609

Här ligger jag i sängen och dricker litervis med vatten som jag spyr upp, härlig bakfylla va?
Vi var ett gäng hemma hos mange igår och kollade fotboll och söp oss redlösa. För redlösa blev vi nog hela bunten kan jag påstå. Speciellt jag och moa som begav oss över till bylle för att spana in hans lya en snabbis. Där blev vi bjudna på shottar och när vi återvände till manges place igen så var vi inte i det stabilaste tillstånd. För mig blev det ett par fingrar i halsen och en tokdeck på manges soffa. Jag vaknade upp imorse av att nisse som deckat i den andta soffan ramllade ner på golvet med världens brak. På golvet befann sig även lisa som deckat där, mm vilket underbar morgon. Jag tog bussen hem tidigt, och min dag idag har sätt ut såhär. Åt 2 godisar, spydde upp 2 godisar, drack läsk, spydde upp läsk, gick och röstade, åt på max med familjen, spydde upp en green burgare, handlade mat på maxi med familjen.
Haha det är bara att gilla läget så gott det går, nu ska jag spy lite till så att jag blir helt fit for fight. När jag är klar med det så ska jag skutta in i duschen  och sen pallra mig in till friskis och träna en snabbis och sen pallra mig hem till mange och åka och kolla på lisas match med mange och moa.

Skål för att vin ingen alkohol tål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0