140609

Igår blev det ålandsbåten med ett gäng härliga människor. Vi var ett gäng på 10 pers som åkte men när vi anlände till uppsala igen så hade vi blivit ett gäng på 20 pers. Jag hade iaf en jätte trevlig dag/kväll. Bussresan dit var dryg och bestod av äcklig läkar sprit. Båtresan var great, vi drack oss fulla, dansade loss och skämde ut oss. Bussresan hem var störd men jävligt kul. Väl hemma i uppsala igen så tog vi en taxi hem till stoffe (vår nyfunna vän) och drack oss änu lite fullare. Sen blev det en taxi till fyrishov för att kolla på hoffmaestro. Men vädret sög, alla blev leriga och jag blev allmänt sur och less på allt och alla så jag pallrade mig hemåt. Men i det stora hela så var det en lyckad kväll ..

Idag ska jag bara ligga under täcket och hälla i mig litervis med citronvatten, (håller på att få urinvägsinfektion igen, suck!)  kolla på en bra film och äta choklad.

pics


Kommentarer
Postat av: Anonym

solar du solarium? använder du brun utan sol? du är sjuuuuuuuuuuuuuukt brun! :)

2009-06-15 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0