110609

Jag har varit ute och äventyrat runt dem senaste dagarna så jag hoppas att ni inte saknat mig för mycket. Men nu är jag iaf hemma igen efter att ha flängt hit och det dem senaste dagarna. Jag har umgåtts en massa med moa och lisa, tränat, shoppat, äventyrat och lite annat roligt..
För er som trott att jag dragit utomlands så är så icke fallet. Mitt shopping begär tog över och jag hade dessvärre inte ekonomi till båda delarna så shoppingen vägde tyngst.

Nu ska jag krypa ner ensam och i min egen säng vilket var riktigt länge sen, lär bli tomt men jäkligt skönt.
Men för att dämpa tomheten ska jag kolla på "Magnus Betner, Inget är heligt" han är min gud och jag lär skratta mig till sömns och somna med ett leende på läpparna.
godnatt!

Påfyllning i garderoben (som förövrigt är överfull)



Kommentarer
Postat av: Saga

Kan inte du skriva vad allt är köpt? Är det H&M, Gina och Bikbok eller? :)

2009-06-14 @ 13:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0