280609

Jag är sjukligt rastlös just nu men data nördarna bredvid mig vägrar slita sig ifrån sina datorer och bege sig ut på äventyr med mig, men snart så. Det blir iaf en rätt lung kväll ikväll, dem andra sitter och dricker här bredvid just nu men jag, moa och chatrine bangar på det idag. Dem ska ut i borgholm men jag ska sova tidigt, punkt!

Igår drack vi tjejer med lite grabbs. Först blev det förfest här på rökeriet och sen drog vi ut på kalk och det hela slutade med efterfest här, om man nu ens kan kalla det för efterfest. Imorse mådde jag mot förväntan strålande och jag och moa hoppade upp på cykeln så fort vi vaknade och trampade iväg till böda sand. Där stekte vi i solen och badade tills det var dags för oss att trampa hem igen för att jobba. Sen blev det jobb mellan 15:00-21:00 och det gick great ..


igår

idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0