250609

Äntilgen har jag packar klart i princip allt, förutom det sista som jag ska införskaffa mig med mammsen idag. Vet däremot inte hur jag ska kunna få med mig alla väskor och all packning men det där brukar man kunna flörta till sig + att jag ju har Moa min superstarka vän.
Nu däremot så ska jag ut och njuta av solen och svalka mig i poolen som nu är uppe i perfekt temperatur, nämligen 25 grader. Sen ska jag pallra mig till mammas kontor och sen glida iväg med henne för att shoppa och sen förbi Christian och hämta min kamera för den kan vara bra att ha med sig till öland.  IMORGON ÅKER VI!

Igår
blev det framfickan med älskade vänner, jag var nykter och kände mig lite smått stressad och Jonas var trött så vi begav oss därifrån redan runt 11. Sa hejdå till Lisa snuttan som jag kommer sakna, det är ju alltid hon, jag och Moa som hitter på en massa bus. Hoppas hon klarar sig här hemma utan mig och moa nu!

Gårdagen

Hejdå älskade vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0