2306

Jag har fastnat i solen, åh vad jag älskar solen!
Jag har legat konstant vid poolkanten och stekt i solen i 2 dagar nu och det hade jag tänkt fortsätta med dem 2 resterande dagarna som jag har kvar här hemma i uppsala. För nu äre minnsan inte långt kvar, på fredag närmare bestämmt klockan 06:45 börjar min och moas oendligt långa resa ner till öland. 8 timmar på en buss, hur roar man sig lixom!? Man kan ju alltid hålla allsång i micken eller leka reseledare, vi får se vilket allternativ jag väljer.
Börja packa lär man väl oxå göra, jag har komit så långt som till 10 par skor men insåg redan då att det nog måste bli 2 resväskor. Men efter våran idre tripp i vintras så är jag van med att resa med massa packning så det här ska nog gå vägen.
Nu ska jag kasta i mig ltie tacos och sen pallra mig till gymet. Ikväll ska vi iväg och bada i någon lagomt varm sjö. hej!

2 bilder ifrån midsommardagen med mina boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0