160609

Godmorgon alla morgon pigga
Jag kan verkligen inte sova en sekund till då jag sov bort hela dagen igår. Pallrade mig inte upp ur sängen förens vid 4 igår för att pallra mig till friskis. Jag blev lite orolig över mig själv oxå, jag som alltid går upp vid senast 7. Men idag är allt i sin ordning igen och jag är uppe när jag brukar. Har inte fått världens bästa sömn inatt då jag haft sovsällskap men jag klagar inte för jag hatar att sova ensam!
Nu ska jag väcka systrami och dra med henne ut på en promenad i solen, ja för tro det eller ej men solen lyser faktiskt idag. Sen ska jag färga håret och pallra min in till stan för lite shopping med syster.









den osminkade sanningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0