160609

jag har varit iväg på en lite shopping tur med pappa och malin. Blev mest en massa tråkiga affärer som farsgubben ville in på. Jag däremot lyckades springa vilse på ikea, oturligt nog var jag inte borta tillräckligt länge för att någon skulle ropa på mig i högtalarna. Det har nämligen alltid varit min dröm att någon ska ropa "Maria Hedin till informationen, din pappa är orolig och väntar på dig där." Men jag för väl drömma vidare .. Jag kom trotts flest tråkiga affärer inte hem helt tomhänt, för jag packade på pappa lite parfym och skönhetsartiklar till mig. Nu ska jag kolla på Tsatsiki, Morsan och Polisen och äta middag innan jag pallrar mig iväg till friskis för ett intesivpass.

vi 2 barndomsvänner ska bli sambos,
jag ska packa mitt pick och pack och flytta in hos jocke och liva upp hans vardag


Kommentarer
Postat av: moa

"aa är det film? jag tänkte lee lite jag"

2009-06-16 @ 18:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0