120609

Vi firar pappa, alltså jag, mamma och malin firar pappas födelsedag med pizza och en bra film i soffan. Födelsedags barnet (pappa) är ute på krogen och firar med sina gubbkompisar. Dem dricker öl, äter gott och skakar rumpa eller liknande, jag vill helst inte veta känner jag ..  Vi hann iaf med att firar honom en snabbis innan han skulle iväg till någon kompis och kränga öl. Han fick några jävla fiskebyxor, såna där enorma gummistövlar som är som byxor, vad nu det ska vara bra för. Sen fick han biljetter till någon hockey match med hotell och sånt där som han tydligen gillar ..

Ikväll blir det iaf lugnt, ska kolla "vi hade iaf tur med vädret, igen" med systrami och mamsen. Hade lovat att dricka alkohol med erik ikväll men vädret gjorde mig på tok för otaggad så jag taggar inför morgondagen istället. Imorgon blir det åland, dyngark och utgång med ligan. Jag är taggad till tusen och tänkte dynga till ordentligt, vi får se hur det kommer att sluta!

Här har ni min student outfit

Kommentarer
Postat av: Josefin

så himla vackert :)

2009-06-12 @ 19:57:30
URL: http://josefinjonasson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0