010609

Idag har jag stekt i solen och badat i poolen med Moa och Lisa. Helt underbart väder men när det är som bäst så ska det såklart ta slut. För redan imorgon ska det bli 11 grader och regn, kul? Nej inte direkt! Men för mig får det gärna regna imorgon bara vädret inte blir som det står att det ska bli på fredag. För hur kul är det att ta studenten i 8 grader och regn, inte allt för lockande kan jag tycka. Tur att jag och Lisa ska knulla varsin väder gud, gör vi det riktigt bra så kanske dem kirrar det där med sol.

Nej nog om vädret man får väl hoppas på det bästa. Efter det att Lisa och Moa åkt hem idag så begav sig jag, mamma och pappa iväg för att inhandla allt inför studenten. Och tro mig när jag säger att bilen knappt gick att köra  hem för att den var så fullpackad. Vi köpte nog upp halva systemet så nu jävlar ska det supas på studenten, man kan ju inte låta något gå till spillo. 5000 kronor handlade vi för bara på systemet, och tro mig det får man mycket öl, cider & vin för.
Nu ska jag duscha och sova, imorgon är det min sista skoldag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0