110109

Jag, moa & chicko (hunden) sitter ihop krupna i soffan framför brasan med varsin dator.
Jag har jobbat på frukosten imorse & moa jobbade i serveringen igår kväll.
Men det finns inte så värst mycket att göra så vi chillar mest.
Här uppe i idre är alla fulla dygnet runt men jag & moa håller ett lågt tempo på den fronten så här i början.
Men vi kommer nog igång snart vi med skulle jag tro & martina kommer ju upp på onsdag oxå.
Jag & moa har nu fått det väldigt mysigt i våran egna stuga men vi vet däremot inte hur man får upp gardinstängerna, så det får nog peppe eller någon annan händig människa här i idre fixa till.
Ikväll så kommer alla säsongare från backen hit & ska ha partey. Då ska moa stackarn jobba medans jag bara ska hänga i baren, haha!
Nu ska vi åka skoter, de ni ..


Här har ni iaf lite bilder & videoklipp ifrån våra första dagar här uppe


Våran vackra utsikt


Moa & jag gick upp till backen, 1 lång jäkla mil


Långt där uppe ligger backen


På väg upp till backen


Tillslut så kom vi fram


Äntligen uppe vid idre fjäll


På bushumör


Man blir trött efter att ha gått långt


Ute på promenad, moa med chipspåsen i högsta hugg såklart


ute i solen


en sthlmare i baren tyckte att jag var snygg & lämnade en lapp till bartendern som jag sen fick dagen efter
inget kap direkt, men tack ändå patric? Haha !


Moas supersnygga skor


Jag bäddar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0