280109

GODMORGON !
Har blivit dålig uppdatering dem senaste 3 dagarna men nu är jag tillbaka i bloggträsket för en stund. Jag har haft fullt upp med att vara full som en kastrull & allmänt dum i huvudet, usch ..  I söndags blev det alkoholintag här i baren på hotellet med en massa lirare, tvivlar på att någon var nykter den kvällen & sen så blev det efter fest på det så i säng kom man väl inte förns vid 5 tiden den kvällen & sen var det bara upp att ha frukost vid halv 9 tiden dagen efter. Mådde som jag förtjänade vid det laget. Men i skåpbilen upp till fjället senare på måndagen ordnade allt upp sig någorlunda då det fanns en back med öl i bilen. Sen blev det snowboard åkning i backen, vi fick hyra brädorna gratis (som tur va). Vi var 5 pers som aldrig åkt bräda förut & Patrik som skulle lära oss åka hade fullt upp, vi var som en liten dagis klass. Men alla hade lite skills för det hela & kom ner iaf, till skillnad från mig. Så det var bara för Patrik att ta liften upp igen & köra ner mig & sen palcerade han mig i baren "där jag hörde hemma?" med dem andra killarna medans resten fortsatte åka. Sen vart det ett x antal drinkar, afterski & fest på det hela. Och igår var en tung dag med fullt av ångest men nu sitter jag iaf här på frukosten & är riktigt pigg så varför klaga? Det finns ju dem som har det sämre.
Idag ryktas de om att ska vi ha "personal fest" vi får väl se hur det blir med den saken ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0