310109

Gårdagskvällen började med familjepizza & rödvin på golvet på vårat rum. Sen så blev det en sväng in till baren för att dra i sig lite cider & baylies som tysken lämnat kvar till oss. Sen in till stugan igen för att fixa det sista samt dricka lite mer. Daniel & Christoffer kom även förbi & sällskapade lite innan Patrik kom & hämtade oss med skåpbilen. Blev ett stopp på Sporthotellet där vi blev bjudna på lite shottar innan vi äntligen kunde bege oss upp till fjället. Där var kön lång & vi stog väl ute & frös i ungefär en halvtimma innan vi entligen kom in. Kvällen inne på krogen är för min del en rätt stor dimma men mycket alkohol blev det & kul hade jag tror jag. Sen blev det bussen ner till byn vid halv tre tiden & tyvär inte samma efterfest som mina töser men vi hade kul på olika håll.



idag är jag död men ska ut på lite äventyr senare ikväll ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0