290109

Don't worry be happy ..

Igår blev det badhuset för oss flickor, kanske inte det största & roligaste men vi fördrev tiden med att åka lite rutshkana, ligga i bubbelpoolen & basta så det var nice & kunde behövas efter några vilda dagar. Men som att den här dagen skulle sluta lugnt? jag gillar att allt här uppe är så spontant! Efter badandet så begav viss till Charlies för att dricka en öl & äta käk. Men en öl blev till ett x antal flera & drinkar blev det på det & eftersom att vi känner grabbsen som jobbar på Charlies så fick vi självklart rabbat på allt, ibland har man det bra! 
Tyvär blev det ingen afterski dena dag eftersom att peppe bara kunde hämta oss vid 4 tiden så det blev hem för att fixa till sig lite istället, för senare på kvällen stod personalfest på schemat. Gratis dricka i mängder & fulla blev vi vill jag lova. Jag blev dessvärre lite för full & stannade här nere i byn medans dem andra brudarna begav sig upp på fjället för att fortsätta parta där. Men imorgon blir det fjället igen & då är jag självkart på. Hänga i fjället på dagen, käka & dricka gott, kanske afterski & fullt ös på utsikten på kvällen/natten, vi bara lever livet som det ska levas här uppe ..
ikväll blir det iaf lugnt, första lugna kvällen på 1 vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0