300109

Klockan är 8, frukosten är kirrad & klar så nu över till dagens planer.
Det blir först en tripp till solariumet för min del & sen en dusch på det såklart & sen kan dagen börja på riktigt.
Jag skulle väl tippa på att vi vid 11 tiden befinner oss uppe i backen på Charlies eller Nästet med en  varsin öl i handen. Jag har presonligen varit sjukt sugen på tequila i 2 dagar nu så några såna lär man väl få i sig oxå. Sen får vi se hur dagen slutar, kanske blir det lite pulkaåkning & afterski, kanske skoter åkning, ja den som lever får se men öl blir det iaf. Sen hem en sväng för att piffa till sig lite & dricka gratis drinkar i baren & sen upp till fjället igen för en utekväll.
Vem kan klaga? inte vi iaf .. 
Jag vill aldrig hem härifrån, jag vill alltid att livet ska vara såhär skönt & enkelt. Inga måsten, det är bara att köra!

vi 3 mot världen


så troligtvis så tar jag min gamla biljett & stannar 1 vecka till, vem klagar lixom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0